Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΤΣΑΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Δ.Ο.-ΝΔ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ


Δεν περιμέναμε το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ μας (εδώ) δημοσίευμα με τις δηλώσεις ΑΥΤΟΔΙΑΓΡΑΦΗΣ  των κ.κ. Αλπέτζου και A. Τσακαλογιάννη θα έβαζε φωτιά στους κόλπους του κόμματος της Ν.Δ. τοπικά.

Μετά την άτυχη κατά τη γνώμη μας απάντηση του Πρόεδρου της Δ.Ο. Αγρινίου της Ν.Δ. μας δόθηκε για ανάρτηση νέα δήλωση από τον κ. Τσακαλογιάννη και τη δημοσιεύουμε :

"Πριν 30 χρόνια όταν συνειδητά ξεκίνησα να αγωνίζομαι για την ΝΔ δεν είχα σκεφθεί οτι θα ξύπναγε ένα πρωί ένας Καρδινάλιος και θα έστελνε τις αποφάσεις ΤΟΥ για την προσφορά μου και τους αγώνες μου στη ΝΔ.

Ο Καρδινάλιος μου είναι παντελώς άγνωστος κι όλα αυτά τα χρόνια ποτέ δεν τον βρήκα ΠΟΥΘΕΝΑ. Προφανώς ξύπνησε πριν 30-40 μέρες από λήθαργο.

ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΞΥΠΝΗΜΑ.

Προσωπικά μου είναι παντελώς ΑΔΙΑΦΟΡΗ η σκηνική του παρουσία.

Προσωπικά όμως καθώς μεγάλωσα με ξεκάθαρες δημοκρατικές αντιλήψεις και ιδέες δεν δέχομαι καμιάς μορφής καθοδήγηση και ελέγχο από Καρδινάλιους αναλόγου μεγέθους. Τη σιχαίνομαι.

Οπότε ας κρατήσει τη βουλιμία του και τις διαθέσεις του για προσωπικά του ζητήματα.

Από πολιτικές ανοησίες και ηλιθιότητες δεν έχω καμιά ανάγκη να τις βλέπω και δημοσιευμένες ειδικά όταν αυτές έχουν αναφορά στο όνομα μου. Σε καμιά περίπτωση δεν θα ανεχθώ οποιαδήποτε αναφορά και έλεγχο και στο εξής γύρω από τ'ονομά μου.

Αν κάποιοι είδαν φως και μπήκαν, αυτό είναι κατάντια.


Αν κάποιοι νομίζουν ότι γίναν τσομπάνηδες, διάλεξαν λάθος καιρό και λάθος χώρο.

Η λογική "εγώ αποφασίζω και διατάσσω" δεν έχει καμιά σχέση με το άτομό μου καθώς θυμίζει ψυχιατρικού ενδιαφέροντος διαταραχές, τις οποίες δεν είναι της αρμοδιότητάς μου να θεραπεύσω.

Για τους ανθρώπους που ήρθαν από το πουθενά και νομίζουν ότι μπορεί να βρίσκονται παντού, το παραμύθι έχει βαλτώσει και δεν υπάρχει καμιά διάθεση για να βολέψουμε την ηλιθιότητα.

"Αϊ σιχτίρ" το μόνο που ταιριάζει.

Σαν σήμερα επανήλθε η το 1974 η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ... Οπότε αποτελεί τεράστια ύβρη και πρόκληση τέτοιες συμπεριφορές και ασχήμιες από κορδωμένους Καρδινάλιους.

Ας ξαναγυρίσουν πάλι στα μνήματα τους. Καλύτερα ήταν εκεί και περισσότερο πρόσφεραν στην ηρεμία των νεκρών.

Από θόρυβο και ηχορύπανση δεν έχουμε ανάγκη καλοκαιριάτικα.."



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ