Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Τσοχατζόπουλος μέσα από τη φυλακή: «Όλοι αθώοι και μόνος ένοχος εγώ; Τιμωρούν τη Βίκυ και το παιδί μου»

- Την πρώτη του συνέντευξη μετά από 3 μήνες προφυλάκισης έδωσε ο 
   πρώην υπουργός
- Ζητά να καταθέσουν για το σκάνδαλο των υποβρυχίων μέλη του ΚΥΣΕΑ 
   και αξιωματικοί
- «Δε γίνεται όλοι να είναι αθώοι και μοναδικός ένοχος εγώ»
- «Κατηγορούν τη Βίκυ χωρίς αποδείξεις» λέει και ζητά ξανά την

   αποφυλάκισή της
- «ΝΔ-ΠΑΣΟΚ συνεννοήθηκαν για να απαλλάξουν τους υπουργούς τους»
«Δε γίνεται όλοι να είναι αθώοι και μοναδικός ένοχος να είμαι εγώ που έφυγα το 2001 από το ΥΠΕΘΑ». Ο Άκης Τσοχατζόπουλος μιλά για πρώτη φορά μετά από τρεις μήνες στη φυλακή ως κατηγορούμενος για το σκάνδαλο των υποβρυχίων, διακίνηση «μαύρου χρήματος», δωροδοκία κ.α. 
«Ζητώ να αφεθεί ελεύθερη η γυναίκα μου. Ξεπέρασαν κάθε όριο αυτοί που παράνομα τη συνέλαβαν και την κρατούν φυλακισμένη» λέει στην ....
πρώτη του συνέντευξη μέσα από τη φυλακή, στο Έθνος της Κυριακής, και τονίζει πως η Βίκυ Σταμάτη συνελήφθη και κατηγορήθηκε χωρίς καμία απόδειξη, χωρίς κανένα στοιχείο απλά και μόνο γιατί είναι γυναίκα μου». 
«Ζητώ να σταματήσει άμεσα η ανήθικη, εγκληματική και αδικαιολόγητη προφυλάκισή της. Φυσικά αυτό το αίτημα πρέπει να ισχύσει για όλους μας», συνεχίζει και λέει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υγείας «και για το παιδί μου και για τη γυναίκα μου». 
Παραδέχεται ότι μίζες δόθηκαν. Αλλά εκείνος δεν πήρε λεφτά. «Δόθηκαν μίζες 62 εκατ. ευρώ για τα υποβρύχια αλλά εγώ δεν πήρα ούτε ένα ευρώ» λέει σε συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής. Και ζητά να κληθούν να καταθέσουν όλα τα μέλη του ΚΥΣΕΑ, εκπρόσωποι των ΕΔ που συμμετείχαν στα Συμβούλια Άμυνας και στα Συμβούλια Αρχηγών Γενικών Επιτελείων και όσοι υπηρετούσαν σε διπλωματικές υπηρεσίες ξένων χωρών και ενεπλάκησαν στις διαπραγματεύσεις. (Διαβάστε περισσότερα εδώ)
«Νομίζετε δε θέλουμε να μάθουμε την αλήθεια;» ρωτάει και συνεχίζει λέγοντας πως είναι πολύ εύκολο να βρεθούν τα μέλη του ΚΥΣΕΑ και να κληθούν να καταθέσουν. Και ζητά από τη Δικαιοσύνη να τους ρωτήσει: «υπήρξε καμία παρανόμια; Μήπως εγώ κορόιδεψα ή παραπλάνησα κάποιον στις αποφάσεις που πήραμε; Ή οι αποφάσεις αυτές, επειδή ήταν ομόφωνες, σε τέσσερις συνεδριάσεις του ΚΥΣΕΑ για τέσσερα διαφορετικά θέματα των υποβρυχίων, είναι τελικά αδιαμφισβήτητες και επομένως κανείς δε μπορεί να έρθει τώρα να αμφισβητήσει την αξιοπιστία των διαδικασιών για κανέναν, ούτε για δωροδοκία, ούτε για ξέπλυμα και φυσικά δε μπορεί εμένα να με καταστήσει υπεύθυνο δήθεν παράνομων αποφάσεων». 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ