Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Νίκος Παπαχρήστος: Υπ. Περιφερειακός Σύμβούλος Αιτωλοακαρνανίας με τον Ανδρέα Κατσανιώνη

Γεννήθηκα πριν 29 χρόνια στο Αγρίνιο όπου και έζησα μέχρι και το 2004 με την οικογένεια μου. Τελειώνοντας το 2ο Ενιαίο Λύκειο Αγρινiου, σπούδασα στο Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά. Οι σπουδές μου ήταν ο λόγος που.....
έφυγα απο την πόλη που μεγάλωσα. Ταυτόχρονα με τις σπουδές μου υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στον Στρατό Ξηράς και συγκεριμένα στο σώμα Αεροπορίας Στρατού.
Η διάθεση για προσφορά με οδήγησε να ασχοληθώ κατά τα φοιτητικά μου χρόνια με την ΔΑΠ - ΝΔΦΚ και την φοιτητική εκπροσώπηση. Διετέλεσα εκπρόσωπος των συμφοιτητών μου στα όργανα του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων αλλά και πρόεδρος του Συλλόγου Σπουδαστων της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών ΤΕΙ Πειραιά. Από το 2010 έως το 2012 διετέλεσα Αναπληρωτής Γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ΤΟΣΥΝ της ΟΝΝΕΔ. Σήμερα ασχολούμαι με την τοπική ΟΝΝΕΔ του Νομού μας από την θέση του αντιπροέδρου Νομαρχιακής Επιτροπής Αιτωλοακαρνανίας.

Η υποψηφιότητα μου για τη θέση του Περιφερειακού Συμβούλου Αιτωλοακαρνανίας ήταν μια απόφαση που βασίζεται στους ισχυρούς δεσμούς που με δένουν με το τόπο μου και το ξεκάθαρο όραμα του Ανδρέα Κατσανιώνη για ανανέωση στην διοίκηση της Περιφέρειάς μας που είναι αναγκαία για να ξεφύγουμε από το παλιό και το φθαρμένο. Ανανέωση που επισφραγίστηκε με τον καλύτερο τρόπο από την επιλογή του Νεκτάριου Φαρμάκη ως υπ. Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ